اسلایدر

تورس : برای هواداران همه کار می کنم
هواداران چلسی

فرناندو تورس ، از رابطه خوبش با هواداران گفت و ابراز امیدواری کرد که بتواند انتظاراتشان را برآورده کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس ، آقای گل یورو 2012 که با توجه به جدایی دیدیر دروگبا از چلسی حالا به عنوان مهاجم اول تیم عنوان می شود در مصاحبه ای با سان ، در خصوص فصل گذشته اش گفت :" آن فصل ، فصل من نبود و برای دیگران بود."

وی ادامه داد :" چلسی جام حذفی را برد اما من در نیمه نهایی و یا فینال بازی نکردم و چیزی را نچشیدم.من در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا احساس مالکیت بیشتری دارم اما این قهرمانی آن قهرمانی ای که من می خواهستم نبود ، من می خواهم یک لیگ قهرمانان دیگر را به شیوه دیگری برنده شوم."

النینو که در ژانویه 2011 به چلسی آمد ، اضافه کرد :" با اینکه دلیلش را نمی دانم ولی هواداران خیلی خیلی به من کمک کرند. از محیط دیگری آمدم و در این لیگ خوب بازی کرده بودم ، همراه با اخلاق اسپانیایی. در ابتدا باید در مقابل هواداران قرار گرفت اما من انتظارات آنها را بر آورده نکردم و آنها حمایتشان را ادامه دادند ، آنها واقعا خاص هستند."

تورس گفت :" من زمانهایی فکر می کردم که من اینجا روی نیمکت خواهم نشست و هیچ شکایتی نخواهم کرد و در هیچ بازی ای فرصت بازی نحواهم داشت. اما آنها ( هواداران ) خواستار این بودند که بلند شوم و به زمنی بروم. آنها روحیه مرا خیلی وقت ها افزایش دادند ، هیچکدام از هم تیمی هایم اینطور نبوده اند ، هرچه هست من از حالا هرکاری برای هواداران خواهم کرد و این دلیل این است که می خواهم یک لیگ قهرمانان دیگر را بدست آورم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:تورس : برای هواداران همه کار می کنم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری